ř

Statistika

Délka trasy

37 km
 Maximální výška 1053 m n.m.
 Minimální výška 766 m n.m.
 Převýšení 287 m
 Dnes vystoupáno 899 m
 Počet kroků 41149

Počet účastníků: 2, šestý šumavský den - předpověď počasí na další dny nezní moc přívětivě, mě zbývá zdolat poslední kopec do šumavské výzvy a tak neváhám a dáváme si ho na dnešní den i když si trochu více zajdeme než původní trasa. Ale co kdyby se ti naši meteorologové jednou trefili :D Ráno jedeme vláčkem do Chrobol v 8:42 - dříve to prostě nejezdí a jet v 5:45 to je nesmysl. Šplháme se na Rohanovský vrch a nedaleko vrcholu vidíme turistu jak se cpe malinami :D a ejhle - on to byl kolega horobraník HonzaMalemkralem z Plzně - poznal mě z FB. A tak nastalo milé setkání a moc tu modrou značku nesledujeme a prodíráme se maliním, travinou a vrchol jsme dobili úplně z jiné strany. Trichu jsme si povykládali, dobili společně i další vrchol Na Skalce (hezká skalka a mnoho borůvek). Pod Libínem se naše cesty rozešli, Honza to nabral na Libín a my zase směr Volary. A Pak už jen pár kopečků - některé jako pastviny bez zvířátek. Pak nastal ten okamžik, kdy jsme dobili poslední kopec šumavské výzvy 15:26. Ale výlet ještě nebyl u konce, ještě pár kopečků do Volar nás čekalo. Na závěr ve Volarech jdeme také okolo židovského hřbitova, kde je pohřbeno 95 žen - obětí pochodu smrti z dubna 1945. Dnes byl celkem úrodný den - 12 horopointů. A jak se pak ukázalo, bouřky v noci nakonec opravdu byly a nás tak čekal poslední šumavský den.